100 DAGEN MALTA! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Iris Rovers - WaarBenJij.nu 100 DAGEN MALTA! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Iris Rovers - WaarBenJij.nu

100 DAGEN MALTA!

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 November 2018 | Malta, Sliema

Wow! 100 dagen op Malta alweer, wat gaat dat snel zeg.
November is echt voorbij gevlogen met alle drukte op stage.
Over 40 dagen vliegen Manon en ik gewoon alweer naar huis, hoe raar?!
Alles is ondertussen zo gewoon geworden, je weet precies waar alles staat in je appartement, je collega’s op stage zijn een soort familie van je geworden doordat je ze zo vaak ziet en spreekt.
Sommige steden weet je zelfs uit je hoofd alsof je in Den Bosch rondloopt!

Sinds Fleur op Malta is geweest, heb ik nog een aantal super leuke dingen gedaan.
Ik ben met Manon naar La-Arka ta’Noe geweest.
Manon had gezien dat je daar met een welpje kon knuffelen, nou ze was niet meer te houden zo enthousiast dat ze was.
We zijn daar dus naartoe gegaan en wat een schatje was het!
Zo klein en zo zacht echt heel bijzonder om een keer te doen.

Verder ben ik met de andere stagiaire Fleur nog naar Marsaxlokk geweest.
Hier is iedere zondag een hele grote markt te vinden.
Al die gekleurde bootjes, daar moet je toch wel vrolijk van worden!
Eigenlijk is dit een vissersmarkt, maar ondertussen is het uitgegroeid tot een mega markt er vind je er veelal dezelfde dingen als op een Spaanse en Italiaanse markt.
Veel souvenirtjes, kleren, speelgoed en natuurlijk veel vers eten!

Voordat ik ging zeiden veel mensen ‘als je maar niet verliefd wordt daar!’.
Sorry, maar dat is mislukt..
Want Malta, jij hebt mijn hart gestolen!
Iedere keer als ik een stukje ga lopen of als ik in de bus zit ergens naartoe, kan ik alleen maar denken Wauw, wauw en nog eens wauw!
Voor iedereen die nog geen vakantiebestemming heeft; ga naar Malta, en ohja ik zou het totaal niet erg vinden om dan jullie privé gids te zijn hoor.

Nu is de laatste periode van ons Malta avontuur aangebroken.
Morgen is het alweer december, even hard werken dus nog!
De winkel begint al een echte kerstsfeer te krijgen en we zijn druk bezig met de voorbereidingen van onze kerstborrel.
Deze is 6 december, komen jullie ook?

Samen met Manon ga ik hier leuke en speciale feestdagen beleven die we nooit meer zullen vergeten.
In het nieuwe jaar hoef ik nog maar 3 dagen stage te lopen.
4 januari zal namelijk mijn laatste stagedag zijn bij The House Shop.
De tijd vliegt dus!
Ookal kan ik niet wachten tot ik weer thuis ben, ik ga alles hier wel heel erg missen hoor!
Maar voor nu gaan wij hier nog even 40 dagen genieten!

Iris

  • 01 December 2018 - 07:11

    Oma:

    Hoi Iris het is een mooi verslag en het is zo voorbij fijn dat je het druk hebt geniet nog van de dagen die komen gaan .Een dikke kus Groetjes Oma

  • 01 December 2018 - 12:07

    Jean Voets:

    Hoi Iris
    weer een leuk berichtje en wat gaat het nu vlug nog maar een
    maantje en dan zien wij jou weer
    gr Henk en Jean

  • 03 December 2018 - 11:54

    Esther:

    Nou nog ff lekker van alles genieten dan Iris voor je het weet ben je weer thuis.
    gr Esther

  • 05 December 2018 - 15:27

    Oma En Opa:

    Hoi Iris, wat een mooi verhaal weer. Zo te zien heb je zp'n goede aard dat je wel op Malta wilt blijven. Of vergissen we ons erg ? We denken dat we ons nu vergissen. We wensen je op 6 december veel plezier met de Kerstborrel, Verder nog veel plezier en veel werk op Malta. Groeten en een dikke knuffel van Oma en Opa.

Tags: malta, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Malta

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2019

Laatste stagedag

19 December 2018

Laatste weken!

30 November 2018

100 DAGEN MALTA!

15 November 2018

Fleur op Malta!

07 November 2018

Winter
Iris

Samen met Manon ga ik 5 maanden stage lopen op Malta. Op deze manier kan iedereen, die wil, ons volgen tijdens dit avontuur.

Actief sinds 20 Aug. 2018
Verslag gelezen: 727
Totaal aantal bezoekers 9890

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2018 - 30 Januari 2019

Malta

Landen bezocht: