Fleur op Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Iris Rovers - WaarBenJij.nu Fleur op Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Iris Rovers - WaarBenJij.nu

Fleur op Malta!

Blijf op de hoogte en volg Iris

15 November 2018 | Malta, Sliema

Ik had nooit verwacht dat ik hier nog een blog zou schrijven met deze titel, maar wat ben ik blij dat ik dat nu wel kan!

Donderdag 8 november leek gewoon een donderdag net als alle andere, nou dat veranderde al heel snel.
Ik was ’s ochtends redelijk vroeg wakker toen Fleur appte of we vandaag vóór stage konden bellen.
Ze was dinsdag de 6e jarig geweest en ik had haar een kaart met ballonnen gestuurd, dus ik dacht dat ze die gewoon aan me wilde laten zien.
Dus wij bellen en ja hoor, ze liet helemaal blij die ballonnen en kaart zien.
Verder gewoon een beetje gekletst en toen vroeg ze of ik nog plannen had voor die avond, ik zei nee niet echt, hoezo?
Toen vroeg ze of ik haar dan op kwam halen van het vliegveld.
Uhm pardon, wat zeg je?! JAA heel graag zelfs!
Mijn reactie? Huilen natuurlijk haha
Ze had als verrassing een vliegticket naar Malta geboekt en zou die avond nog om half 11 landen.
Wat is het toch ook een schatje he!

Toen ik op stage kwam vroegen ze meteen wat er was gebeurd dat ik zó blij was, ik alles verteld en ik kreeg meteen de vrijdag vrij van Michele.
We zijn vrijdag dan ook een dagje met de boot naar Gozo gegaan, super gezellig!
Zaterdag moest ik wel komen, maar mocht Fleur mee.
Zaten we dan met z’n tweeën op stage.
Het was een super chaotische dag, maar wel heel leuk dat ze heeft gezien wat ik hier allemaal doe!

Helaas was het dit weekend super slecht weer en heeft het de hele zaterdag en bijna de hele zondag geregend.
Zaterdag hebben we dus niet heel veel meer gedaan.
We zijn nog wezen uiteten en naar de film A star is born geweest. Echt een aanrader!
Zondag naar het winkelcentrum gegaan, lekker geluncht en ’s avonds chique wezen uiteten bij The Vila.
Hier was ik wezen eten met stage wat overigens ook super leuk was met alle collega’s!

Maandagochtend hebben we nog een stukje gelopen en hebben we nog wat leuke foto’s gemaakt.
Ik moest toen om 12u gewoon weer stagelopen en Fleur ging om 2u weer naar het vliegveld om (jammer genoeg) weer terug naar huis te vliegen.

Ik heb echt een top weekend gehad met Fleur en ben echt enorm dankbaar dat ze is gekomen!

Ondertussen op stage gaat alles goed.
Maandag is Fleur (de nieuwe stagiair) begonnen, super leuk dat we nu met z’n tweeën zijn.
Het is echt super druk met de leveringen die binnen zijn gekomen en alles voor kerst.
De uitnodigingen voor onze kerstborrel en de raamstickers voor de feestdagen heb ik mogen ontwerpen, helemaal leuk dus!

Iris

  • 15 November 2018 - 13:06

    Tante Jacqueline :

    Hoi Iris.....

    Kijk dat zijn nou nog eens leuke verrassingen. Hier heb je wat aan. Wat leuk dat Fleur ff het vliegtuig pakt en jouw komt verrassen. Super dat je van stage dan een vrije dag krijgt. Kun je er ook echt van genieten. Dik verdient denk ik. Het telt al af nou. Nog een paar weekjes en dan is het weer voorbij. Geniet nog maar van het weer en van makta want voor je het weet sta je weer in ons kouwe landje.... tot gauw meid...

  • 15 November 2018 - 15:20

    Marieke:

    Dat is nou echt een lieve vriendin

  • 15 November 2018 - 17:18

    Wilma Van Alebeek:

    Hoi Iris,

    Echt een leuke verrassing voor je.
    En veel plezier gehad samen.
    Veel succes weer voor de komende drukke tijd.
    Groetjes Wilma

  • 15 November 2018 - 18:57

    Papa:

    Hey, dat was ff "a big surprise"!
    Ontzettend lief van Fleur, en natuurlijk veel te kort, maar een hele bijzondere verassing.

    Nu beginnen aan je laatste stuk van je stage op Malta. Allemaal leuke voorbereidingen voor de komende maand waar je druk mee bent. Stuur je wel wat foto's?
    Voor je het weet sta je weer op Nederlandse bodem. Dus geniet nog van nu.

    Papa X
    (ps het begint wel een beetje 'eenzaam' te worden op ons bankje......:))

  • 16 November 2018 - 02:47

    Esther:

    Hoi Iris,
    Fleur vond het super leuk om je te verrassen. Het was leuk om haar verhaal te horen over haar bezoek aan jou in Malta. En leuk om jou verhaal hier te lezen. Jullie hebben samen genoten!
    Veel succes en plezier nog in Malta.
    Groetjes Esther xxx
    P.s. de ballonnen zweven nog steeds mooi.

  • 16 November 2018 - 08:10

    Oma:

    Hoi Iris fijn te horen dat jullie leuke en gezellige dagen hebben gehad fijn te horen dat het weer druk wordt op je stage succes met de voorbereidingen voor kerst .Groetjes

  • 16 November 2018 - 12:19

    Jean En Henk:

    Hoi Iris wat leuk dat je beste vriendin
    even een op bezoek kom en dat jullie een
    paar leuke dagen hebt gehad
    en wat was het leuk dat wij jou afgelopen dinsdag even
    aan de telefoon hadden heel leuk
    gr van ons

  • 16 November 2018 - 12:53

    Esther:

    Echte BBF"S....

  • 16 November 2018 - 12:51

    Esther:

    Echte BFF'S bedoel ik hhahahaha

Tags: malta, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Malta

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2019

Laatste stagedag

19 December 2018

Laatste weken!

30 November 2018

100 DAGEN MALTA!

15 November 2018

Fleur op Malta!

07 November 2018

Winter
Iris

Samen met Manon ga ik 5 maanden stage lopen op Malta. Op deze manier kan iedereen, die wil, ons volgen tijdens dit avontuur.

Actief sinds 20 Aug. 2018
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 9910

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2018 - 30 Januari 2019

Malta

Landen bezocht: