Opa en oma op Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Iris Rovers - WaarBenJij.nu Opa en oma op Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Iris Rovers - WaarBenJij.nu

Opa en oma op Malta!

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 September 2018 | Malta, Sliema

Afgelopen dagen heb ik een paar hele leuke dingen gedaan.
We hebben en super leuke poolparty gehad, toen dit was afgelopen zijn we naar de afterparty in Level 22 geweest.
Het gave hieraan was dat die club ook echt op de 22e verdieping van een gebouw zat, wat een gaaf uitzicht heb je daar zeg!
Het leukste was natuurlijk toch wel dat ik opa en oma eindelijk weer zag.
Zij kwamen zondag de 23e aan hier op Malta.
Ik vind het zo leuk en bijzonder dat ze hier naartoe konden komen en we hebben samen heel wat leuke dingen gedaan.

We zijn met de boot naar Gozo, Comino en de Blue Lagoon geweest.
Tip: als je ooit in Malta komt, maak deze boottocht dan ook, die is namelijk echt super mooi!
Verder zijn we nog in Valletta, St. Julians en Sliema geweest.
Zaterdag gaan we nog een citysightseeing tour doen en dan is het alweer tijd om afscheid te nemen...
We hebben dus enorm veel gezien en gedaan en ik ben super blij dat ik ze weer even zie.

Ook op stage gaat alles nog goed.
Daria, de andere stagiair, had afgelopen week haar laatste stageweek hier. Ik sta er nu dus alleen voor als stagiair en ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen.
Ik ben er ondertussen wel achter gekomen dat ze hier niet echt weten wat efficiënt werken is, ze doen over veel dingen erg lang en sommige dingen gebeuren ook meerdere keren opnieuw omdat het resultaat dan toch tegenvalt.
Al het goede in drieën zullen we dan maar denken.

Het weer hier was afgelopen dagen wat minder, het is hier nu rond de 24 graden, het regent wat vaker en het waait erg hard.
Straten in Sliema zijn overstroomd door de heftige golven en de regen.
Orkaan Zorbas komt namelijk deze kant op.
Waarschijnlijk zullen wij er niet meer van merken dan dat het wat meer regent en wat harder waait.
Hier hopen we dan maar op.

Iris

• 28 September 2018 - 12:15

Oma:

Hallo Iris fijn te horen dat je stage zo goed gaat ,,,En leuk dat je met Opa en Oma een leuke week hebt gehad .En volgende week krijg je het drukker als de stagere weg gaat succes dan .. Tot de volgende keer ...Groetjes Oma

• 28 September 2018 - 14:55

Natalie:

Leer ze daar dan maar efficiënt werken haha.
    Leuk dat opa en oma zijn geweest en jullie alle drie hebben genoten van Malta.
    En hop weer vol aan de bak volgende week op je stage adres. Komt er eigenlijk nog wel een nieuwe stagiaire bij Of dat niet.
    Werk ze....en genieten natuurlijk.

• 29 September 2018 - 16:40

Esther:

super dat jullie het leuk gehad hebben met zn drietjes. Nou veel succes dan de komende week als je alleen als stagair bent.
    groetjes uit Nistelrode

Tags: Malta, Stage